21 December 2011

Rahsia BantaL

~ uishh,, hari ni sgt sorow...pagi tadi bangun dgn longlai sekali... walhal dah tdo 8jam,,rasa mcm baru tdo 8minit.
kepala dan bahu sakit n lemah. umppp ni tentu sbb tdo tanpa bantal semalam.
ehh,, bcakap pasal bantal,, betul kea penggunaan bantal ni mencerminkan peribadi??
baca jelah....pcaya jgn. hehe



Terdapat beberapa ketegori bantal dan perwatakan:-

1) Memeluk Bantal
Mereka yang suka memeluk bantal biasanya berjiwa seni. Mereka mempunyai
penghargaan yang tinggi terhadap lukisan, muzik dan sastera. Perasaan mereka halus dan jiwa mereka romantik. Kadangkala ada yang boleh membaca peristiwa yang akan berlaku melalui mimpi. Mereka juga sangat prihatin terhadap kesusilaan.



2) Menggunakan Banyak Bantal
Mereka biasanya kurang kenyakinan. Dalam kehidupan seharian mereka memerlukan banyak pendamping. Mereka jarang membuat keputusan sendiri, sebaliknya mendapatkan pandangan orang lain.





3) Tidur Dengan Satu Bantal
Mereka bukan jenis mengada-ngada dan boleh menerima keadaan seadanya. Mereka juga membuat keputusan berdasarkan fikiran dan bukan nafsu semata-mata.

uit,, siap ada peta lagi 2 kat bantal...sungguh simbolik!! haha

4) Meletakkan Bantal Di Bawah Kaki
Mereka mempunyai sifat kurang baik. Mereka jarang bergaul dgn org ramai, malah kaku dalam pergaulan. Ini
menyebabkan mereka cenderung bersifat egois. Mereka juga gemar menempuh jalan pintas untuk mencapai cita2. Mereka tdk suka berusaha.


 
5) Tidur tanpa Bantal
Mereka memiliki sifat percaya diri yang sangat tinggi. Kadangkala sifat percaya diri ini akhirnya akan membawa kepada sifat ego.



6) Tidak punya bantal
Kasihan betul... pergi kedai belilah satu!!! haha


8 comments:

Syeikh Ahmad a.k.a Encik Cetokin said...

huhu...macam sma jer kes kiter ni, sy langsung tak tdo smalam..adeiii, lau tido atas bantal lak? naik bisol ek..hehe

Ainie Apple said...

awk tdo tas bantal ko??
maksud dia~ gedikss!!!! haha

Syeikh Ahmad a.k.a Encik Cetokin said...

haha...tak la, skdr btanya jah :p...gediks tu gapo awwop? adakah seperti spinggan nasi..ehe (laporr)

Ainie Apple said...

gediks 2 sejenis manusia yg nak makan penampo...haha

Syeikh Ahmad a.k.a Encik Cetokin said...

wah sedap tu...penampo tu adik beradik dgn pelempung (paru2)ea..haha

aReLaN said...

hehehe..best la tdo peluk bantal.nk wat cmne lg.org bujang.tdo peluk bantal je la boleh. :p

Nora_Aniza said...

saya yg tido tanpa bantal! hehhe

Ainie Apple said...

arelan~tentu bantal angry bird kan?haha

nora~ololo...same lah kita. :)