Pages

14 August 2012

~Salam LeBaran~ 1433 Hijrah

Sebenarnya hari ini mahu update benda lain....Tiba-tiba teringat, EH mana entry Hari Lebaran saya? Jadi kita kasi laluan kepada entry setahun sekali ni dulu HOOKEY.

Saya ucapkan Selamat Hari RAYA Kepada seluruh ahli keluarga saya, ahli keluarga kamu, ahli keluarga dia..dan seluruh ahli keluarga orang lain...serta, Mereka2 yg mengenali saya secara alam maya @ secara peribadi...:p
Salam Lebaran juga di tujukan kepada semua rakyat Malaysia yg beragama Islam + BERPUASA...Yang  Tak posa itu tak payah diucapkan Selamat Hari Raya. Tak payah. Boleh blah...haha

Entry ni sgt awal kan? masih ada lagi 4hari kita nak beraya...ermmm, takpelah...sy kena post awal2...baru bersemangat nak posa, sbb raya dah dekat... I LOVE u Ramadhan.. i loVe u So Much!!! :p

OK sudahlah. Tulis panjang-panjang bukan ada orang nak baca.  HAHAHA T_____T




Jangan salah faham... tu adalah tulisan tangan saya menggunakan mouse... bukan tulisan org OKU :p

Maaf Zahir Batin :)

No comments: