6 January 2012

HarapAn Di Tahun BaRu...

eerrrk....sedar tak sedar dah smgu kte d tahun baru 2012 kan.. Mmg benar lah kata orang,,masa berjalan sgt pantas. sepantas lipas kudung kot. ehe,

azam thn baru?? ermm...rasa nya sangattttttttttt banyak!!! tp x confident lah plak bley tunaikan ke tak. bukan ke ms berjalan sgt pantas?? tkut tak tertunai byk benda...nanti kecewa yg dasatt. azam thn 2011 pun byk tercicir...ni nak buat azam lagi??  :p

~New Year Wishes~

* Nak jadi anak taat yg berjasa :)
* Nak tinggi sikit :p  (sorry lah yea...lepas umur 18thn dah takde harapan nak tinggi dah la) sobsob
* Nak melipat gandakan menu masakan yg membabitkan santan. cop3!!! apa ni?? owhh....kiranya slama ni  asal masak guna santan jea terus fail!!!! haha
* Mr.Right ??
* Target 1 buku sehari harus d baca. sekarang?? ummp...smggu 1 buku kot. ehe

Azam paling tafff yg sebenarnya adalah MENUNAIKAN SEGALA AZAM THN 2011 YG TAK TERLANGSAI TU...:p

11 comments:

Syeikh Ahmad a.k.a Encik Cetokin said...

cik ainie..jom mngejar pelangi di thun baru :)...jgn lupa blaja masak ikan tongkol gulai lemak, my fevret tu...haha, lau nk tinggi pe kata awk try bgayut le kat mana2 pokok yg bersesuaian....hehe, wish u gud luck for all ur wishes, okes :)

Ainie Apple said...

stokin~tau laaa kaum adam gemar dan berkawan baik dgn lemak n minyakkk kan :p

Syeikh Ahmad a.k.a Encik Cetokin said...

tak semua...skankk sy suka mkn mee sup, haha...skali-skala jer mkn gulai, tp tetap mantain slim...hehe

Miss Hidy said...

Selamat tahun baru...=)..salam blogger...

Ainie Apple said...

stokin~slim tang mana?kalau slim tp perut buncit orait ape..haha

miss hiny~u too...salam ukhwafillah:)

aReLaN said...

moga tercapai segala azam tu ye.hehehe...

Ainie Apple said...

arelan~ cara gelak 2 mcm tau2 jea azam thn baru ni slalu x tercapai sepenuhnya,ehe

Syeikh Ahmad a.k.a Encik Cetokin said...

haha..ne der boroi, perut sy siap petak lapan lagi..hehe, lau ada ke depan, tu pun pasal mgndungi lemak..hehe

aniswany said...

gud luck nak capai azam baru ;)

EZAD AMIR said...

azam hebat sgt..tunaikan yg thn lepas..
=.=

Ainie Apple said...

aniswani ezad~ thankz 4 ur DOA:)