Pages

21 June 2014

9 Random Facts About Me



Soalan: Why 9 je? Kenapa bukan 10?? 
Jawapan: Aku kan suka nombor2 ganjil..(padahal mmg dah xde point) haha.

Okeyh..setelah berfikir 3hari 2malam tanpa henti, i managed to list down 9 random facts about myself...benda ni aku release after married..sblm married aku lain..sedangkan pantai boleh berubah,,ewahh,


1.     Suka menyakat suami, membuat onar..dan mcm2 lagi lah bad attitude yg boleh membuatkan darah naik smpai ke ubun2....Setiap hari ada saja “sakatan” yg aku akan create utk membuat my asben marah.. eeewwww jahattt kan

2.     Inherit a bad driving habit from my asben. Well, nak kasi tau sikit..suami aku adalah Syed Schumacher.. tu yang  bawak kereta macam ribut. Memang jaguh jalanan lah.huhuuuu...tp kalau syed Schumacher  ni kne p outstation, pandai plak dia tinggalkan pesanan utk aku, agar tidak membawa kereta cilok sana sini..dan bwk la kereta dgn berhemah..so, aku akan bwk kereta dgn sgt berhemah bila my asben outstation sahaja...ehhhh?? (T_T)

3.     Aku boleh bawak moto, tapi aku tak pandai nak start moto..maksudnya? okey camni, aku boleh meluncur laju ngan moto, klau ada org tolong startkan moto tu utk aku..dan aku bwk cam keta jgk lah, secara merbahaya. Disebabkan aku bersifat macam “mak lampir” dan aku xde lessen moto..this is the reason why my asben tak kasi aku sentuh motor dia.. =P

4.     A bad-tempered person. Sometimes. Jangan kau dekat masa aku tengah mengamok, nahas weiii. Nasib baik aku ada suami yang sangat penyabar dan tenang orangnya...dan dia jugak sgt gagah!!! aku pukul camne pun dia tak rasa pape..uwaaaaaa grrrrrr

5.     I always set a goal/target in my life. Contohnya, by 23 years old, i’m must have a degree.. by 24year old i must have a job.. by 26 or 27years old, i must have a husband..ehh?? hehe. Okey sambung, by 30 years old, i must have a business.. As long as I'm sure that i'm still in an alignment of my desired future, then I manage to stand firm! And i'm grateful to have such a supportive husband & family. Luv u olss.

6.     Love cat, but allergic to “T*H*” dia..u know “shitt” ohh noo!!! Aku pelik sgt, aku suka kucing..sukaaaa sgt...pernah skali ada doctor bg aku “kucing angkat” satu keluarga kucing dia bg, ada mak kucing..dan anak2 nya 3 ekor..aku boleh main2 ngan diorg..belai bulu diorang..bg makan..dan bla bla bla...tapi,, bila dia ukk ukk..aku lari..lari sejauh-jauhnya..dan,,mangsa utk settle kan T*H* diorg tu adalah?? Hmmm...my asben (T_T)sobsob.

7.     Hate sour food and drinks. Aku tak suka benda2 masam and masin. Yang ni aku and asben memang sepakat..klau order lauk campur, jarang la kami adds on dgn tomyam..klau ada pun pnah skali,sbb time tu xtau nak makan apa..Waiter tu plak bgth kat restorant tu menu special diorg tomyam, so aku pun dgn tabah order la..jenuh nak perabih..dan malam tu blh tgk asben aku mkn sikit je nasik (T_T)

8.     Fevret colours? Dulu aku Pernah suka warna coklat and hijau. Suka tahap gaban. Tapi bila dah dewasa ni, dah takde spesifik fevret kaler. Hentam sajalah wane pape pun...Tapi yang pasti, sejak azali sampai hari ni, aku nyampah dengan kaler PINK...tolong la,,aku tak sukaa pink..tolonggggg

9.     Coffee lover.Sehari tak pekena kopi memang hidup tak tentu arah. Mai secawan..ehe,
Kalau pergi rumah mak angkat aku pun..kopi o pekat la yg aku akan terkam dulu..maksu(panggilan utk mak angkat) pun macam tau-tau ja aku pergi rumah dia utk minum kopi(uhh,,maluuuu)



 




2 comments:

cik piano said...

Hahaha.. serious lawaklah sis.. sy yang baca pun tergelak-gelak.. pasal kucing tu pun sy tergelak gak sbb sy bela banyak kucing, family memang sayang betul kat kucing2 tu.. tapi bile dorang 'membuang' sylah tolong 'membersihkannya' sis macam kakak sy lah.. lari jauh2.. hahaha.. nice post sis.. :)

Ainie Apple said...

Cik piano~tau xpa,, tahi lipas and tahi semut blh settle..hehe